Als u een hypotheek of een levensverzekering afsluit, dan is dat meestal voor een langere periode. Soms wel 30 jaar. Regels en wetgeving (kunnen) veranderen. U zult in ieder geval van de verzekeraar of geldverstrekker informatie ontvangen over de lopende producten. Zeker als er veranderingen aan de (lopende) producten of wijzigingen van de voorwaarden plaatsvinden.

Als daar aanleiding voor is kunnen wij u ook benaderen en informatie geven die voor u van belang kan zijn. Dat doen wij per email en we gebruiken daarvoor het email adres dat u aan ons opgeeft bij aanvang van de dienstverlening. Graag ontvangen we bericht van wijzigingen van uw email adres en telefoonnummer.

Van u verwachten we dat u ons op de hoogte brengt van wijzigingen in uw situatie die direct verband kunnen houden met de financiële producten die u heeft afgesloten. Denk daarbij aan een verandering van werkgever, of het besluit om zelfstandig te worden. Ook het veranderen van uw samenleef-situatie, bijvoorbeeld trouwen, kan invloed hebben op de producten die u afgesloten heeft.

Wij helpen u in ieder geval met standaard zaken. We beantwoorden vragen en geven zaken desgewenst door aan de verzekeraar of geldverstrekker waar uw product loopt. Heeft u een duidelijke adviesvraag, dan kunnen aanvullende kosten van toepassing zijn. Dit geven we vooraf aan.

De kern is dat u ons op de hoogte houdt van wijzigingen en dat u een vraag stelt als u iets wil weten. Waar mogelijk zullen we u helpen. Als wij niet weten dat er iets verandert, dan kunnen we u ook niet helpen of voorkomen dat zaken anders lopen dan gepland.